Інформація про звернення громадян

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» робота зі зверненнями громадян у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 238 комбінованого типу Харківської міської ради» проводилась згідно чинного законодавства України

2021 рік

Протягом 2021 року надійшло 37 звернень громадян, з них:

37 (усних) звернень громадян, порушених наособистому прийомі завідувача закладу освіти, 1 письмове звернення, 1 запит про доступ до публічної інформації. Скарги не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах стосувалися:

- виховання та навчання дітей - 17;

- працевлаштування до закладу - 11;

- звільнення працівників - 10;

- питання особистого характеру - 1.

Звернення громадян за 2021 рік
ВсьогоСкарги Виховання та навчання дітей Питання діяльності навчально-виховних закладівПитання про роботу (працевлашування, звільнення, тощо) Питання виробничого характеру Питання особистого характеруКолективні звернення Питання з харчування
390 17 021 0 1 0 0

2020 рік

Протягом 2020 року надійшло 27 звернень громадян, з них:

26 (усних) звернень громадян, порушених на особистому прийомі завідувача закладу, 1 письмове звернення. Скарг, запитів про доступ до публічної інформації не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах стосувалися:

- виховання та навчання дітей - 11;

- працевлаштування до закладу - 9;

- звільнення працівників - 5;

- діяльність навчально-виховних закладів - 2.

Звернення громадян за 2020 рік
ВсьогоСкарги Виховання та навчання дітей Питання діяльності навчально-виховних закладівПитання про роботу (працевлаштування, звільнення, тощо) Питання виробничого характеруПитання особистого характеру Колективні зверненняПитання з харчування
270 112 140 00 0

2019 рік

Протягом 2019 року надійшло 20 звернень громадян, з них:

18 (усних) звернень громадян, порушених на особистому прийомі завідувача закладу, 2 письмових звернення, з них одне колективне звернення. Скарг, запитів про доступ до публічної інформації не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах стосувалися:

- виховання та навчання дітей - 6;

- працевлаштування до закладу - 6;

- звільнення працівників закладу - 6;

- діяльність навчально-виховних закладів - 1;

- колективні звернення - 1.

Звернення громадян за 2019 рік

Всього СкаргиВихованя та навчання дітей Питання діяльності навчально-виховних закладів Питання про роботу (працевлаштування, звільнення, тощо)Питання виробничого характеру Питання особистого характеру Колективні звернення Питання з харчування
20 0 6 112 0 0 1 0

2018 рік

Протягом 2018 року надійшло 51 (усних) звернень громадян, порушених на особистому прийомі завідувача закладу. Письмових, колективних звернень громадян та скарг не надходило.

Основні питання, що порушували громадяни на особистих прийомах стосувалися:

- оформлення дитини до закладу – 22;

- видача довідок – 6;

- працевлаштування до закладу – 12;

- звільнення працівників закладу – 11.

Протягом 2018 року до закладу надійшло 8 запитів про доступ до публічної інформації, які розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Звернення громадян за 2018 рік
Всього Скарги Виховання та навчання дітей Питання діяльності закладу освіти Питання про роботу (працевлаштування, звільнення, тощо) Питання виробничого характеруПитання особистого характеру Колективні звернення Питання харчування
51 0 22 0 29000 0
Кiлькiсть переглядiв: 352