/Files/images/2020_rk/Безымянный коллаж (2).jpg

/Files/images/7100.gif

Упродовж 2023/2024 н.р. заклад дошкільної освіти працюватиме над впровадженням методичної теми району

"Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання"

/Files/images/7100.gif

Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти упродовж 2021/2022 н.р. – 2022/2023 н.р. працюватиме над впровадженням методичної теми «Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах соціалізації».

Інформація про роботу над районною методичною темою «Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах соціалізації».

Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування мотиваційного компоненту успішного навчання та соціалізації учнів та вихованців закладів освіти району.

Завдання:

- визначення дієвих факторів формування сучасної навчальної мотивації в учнів та вихованців різного віку;

- формування мотиваційного компоненту соціалізації на успішність навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах компетентнісної освіти;

- організація взаємодії педагога та учня на засадах педагогіки партнерства як умови успішної соціалізації особистості;

- опанування та застосування педагогами в освітній процес методів та прийомів мотиваційного компоненту соціалізації особистості учнів;

- забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів та вихованців з метою підтримки позитивного ставлення до навчання, пізнавального інтересу, потреби в здобутті знань, умінь і навичок.

Шляхи реалізації:

- здійснення теоретичного аналізу проблеми мотивації та соціалізації учнів та вихованців;

- розкриття місця мотивації та соціалізації в умовах впровадження Нової української школи;

- визначення та врахування в освітньому процесі пріоритетних зацікавленостей та інтересів учнів та вихованців;

- впровадження сучасних технологій, методів та прийомів навчання і виховання , що впливають на мотиваційну сферу школярів;

- створення умов до підвищення професійної компетентності та реалізації творчого потенціалу педагогів;

- поширення за межами закладів освіти кращого досвіду з даної теми, створеного у колективах.

Очікувані результати:

- підвищення якості освіти шляхом підвищення рівня позитивноїмотивації до навчання як складової успішної соціалізації учнів та вихованців;

- підвищення професійної мобільності педагогів, розвитку та саморозвитку учнів і вихованців;

- підвищення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в закладах освіти району.

Висновки:

Соціалізація являє собою процес становлення особистості, поступове засвоєння нею вимог суспільства, придбання соціально значимих характеристик свідомості і поведінки, які регулюють її взаємини із суспільством.

Отже, соціалізація - акумулятивний процес, у ході якого накопичуються соціальні навички. Освіта забезпечує спадкоємність та відтворення соціального досвіду. Саме у сфері освіти людина засвоює необхідні для соціальної практики знання, цінності, формує навички соціальних відносин.

Процес соціалізації є історично обумовленим, у результаті нього формуються конкретно-історичні риси особистості, необхідні їй для життєдіяльності в конкретному суспільстві. Зміст, стадії, конкретні механізми соціалізації визначаються структурою цього суспільства і варіюють у різні історичні періоди.

Кiлькiсть переглядiв: 1578