/Files/images/2020_rk/діти співають.png
Пропоную Ваші увазі музично-дидактична гру для малюків «Що роблять зайчики». Можна взяти в ручки іграшку-зайчика та сфотографувати дитину, як заєць танцює або спить.

https://m.youtube.com/watch?v=2xdlgIdkrz4

Пропонуємо долучитися до слухання музики. Сподіваюся, Ви неодмінно захочете намалювати маленьке совеня.

Завдання: Намалювати Совеня разом з батьками під час слухання музики- відео

https://m.youtube.com/watch?v=uWFxvmtuypM

Пропоную розучити веселу пісеньку про «П’ять каченят» - пісня для розвитку вокально-музичних здібностей та вміння рахувати в межах п’яти.

https://m.youtube.com/watch?v=JcRZHejCogg&t=2s

Весела музична руханка. Повторюйте разом.

З радістю пропонуємо Вам разом з дитиною розучити пісеньку «Щебетала пташечка». Заспів ми будемо підспівувати, а програш - грати будь-якими іграшками-інструментами, або ж давайте підберемо замінники інструментам, які є у кожному домі. До прикладу: пташечка- зв’язка ключів, зайчики – каструля перевернута вверх дном, сонечко - граємо разом. Тож обираємо собі інструменти, сідаємо поруч з малечею та створюємо чудовий веселий оркестр.

https://m.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ&t=26s

«Як розважити дитину під час карантину?»

Пропоную Вашій увазі перегляд мультфільму «Фіксики» про музичні інструменти.

Грамофон

Піаніно

Барабан

Консультація для батьків

«Створюємо родиною музичні творчі казки»

Якщо Ви твердо вирішили, що ваша дитина буде займатися музикою, намагайтеся підготувати її до цього як можна раніше, починаючи з двох років. Як відомо, слух є у кожної людини. Але, якщо його не розвивати з віком, ця здібність згаса.

Займатися з малюком вдома може люба матуся. Ви звертали свою увагу, як дітки, яким тільки виповнився рік, люблять стуками ложкою по тарілці або по столу. Перетворіть дії дитини на цікаву гру. Спробуйте розмовляти з малюком мовою музичних інструментів. Гра на інструменті – це умовна мова, яку може розуміти кожна людина. Придумайте звукову казку з перекладом. Спочатку відтворіть звук, а потім поясніть, що він означає. І тоді удар по клавішамметалофону перетвориться на падіння зірки, а стук паличками по барабану – у цокіт маленьких козенят, які біжать до мами. Не треба розмовляти словами, просто «розповідайте» бубном або металофоном щось дитині, а вона нехай відповідає за допомогою свого інструменту. А потім дитина розкаже вам, про що ви розмовляли. Прийміть любу його версію. Ви дуже швидко побачите, як ваш малюк навчиться слухати і чути. Нехай це тільки начальні враження про можливості музики, пізніше фантазія підкаже йому,що хотіли сказати відомі композитори своєю музикою.

Шановні батьки, прочитайте дитині казки про веселі пригоди у країні музики, щоб через казкотерапию дитина зрозуміла, які звуки називаються високими, а які низькими, які є назви нот та збагатилася естетичними знаннями про цікавий світ музичного мистецтва . Ви можете створити власні цікаві музичні казки і захопити процесом творчості свою дитину. Добре, коли до процесу казкотворення залучаться найстарші члени родини – бабусі та дідусі, їхня мова, народні примовки, забавлянки нададуть процесу яскравого колориту народності та фольклору, що є одним із найважливіших основ формування національного виховання дитини дошкільного віку.

/Files/images/2020_rk/нотки.jpg

Казка «Про високі та низькі звуки»

За синіми морями, за дрімучими лісами, у тридев’ятому царстві знаходилась Музична країна. Правили країною Музичний король та принцеса Акизум. Жили вони в чудовому сонячному палаці, який з усіх сторін оточували море квітів, безліч білосніжних кущів троянд, що являлись символом усього світлого, доброго та прекрасного.

Прокинувшись раненько, Акизум виходила на подвір’я, сідала прямо на зелену, пухку травичку і починала слухати музику природи – це шелест листя, посмішка сонечка, крапельки роси, метушня комашок, спів пташок, тріск гілочок, звуки звірів і все, все, все, що оточувало її.

Саме тоді, під час слухання музики природи, у принцеси промайнула думка, що всі звуки не схожі один на другий. Одні – низькі, інші – високі. Адже пташечки літали високо-високо, і виводили свої пісні тонкими,

високими голосами! А от звірятка навпаки, свої пісні співали товстими, низькими голосами, але також надто приємно.

Того дня Акизум зробила книжечку, яку назвала «Книжка музичних відкриттів» і записала у ній, свою першу музичну знахідку.

Казка «Як виникли ноти?»

Піднімаючись до вершини гори, Акизум помітила, що звуки через кожні сім кроків повторюються, але з іншим забарвленням. І для того, щоб краще їх запам’ятати, вона придумала імена для звуків.

Так виникли До, Ре, Мі, Фа, Соль, Ля, Сі, під загальною назвою – ноти.

Казка «Де живуть ноти?»

Гілочки чарівної яблуньки, яка з’явилась на подвір’ї біля палацу, нахилилися трошки вбік. Деревце слухало щебетання пташок, дзюрчання струмочка, пісню дощику та дзвін краплин.

– Яка красива музика звучить навколо!, – подумало деревце. – Але як зробити, щоб люди почули й зрозуміли цю музику? Може, кожен звук матиме на гілочці своє місце? Але ж звуки ми тільки чуємо, побачити їх не можна. Що ж придумати, щоб усі змогли побачити звуки? Звісно! Як тільки звук сяде на гілочку, я перетворю його у кружок – ноту. А звуків всього сім – ціла сім’я. І всі вони дуже різні, як звичайно й буває в сім’ї.

І розлетілися звуки-ноти по гілочках. Першою, від самого сонечка, прилетіла сонячна нота Соль, і розташувалася на другій гілочці. Її мила подружка Мі, на першій. Фантастична нота Фа поселилася між ними.

Вони весело розмовляли між собою музичною мовою. Прислухаємося? (Звучить пісенька, яка складається з цих трьох нот). Незабаром прилетіли ще дві подружки – вони не дуже любили жару і захотіли розташуватись

нижче, ближче до землі, струмочка. Одна з них рішуче зайняла місце під першою гілочкою. Це була нота Ре. А скромній і добрій ноті До, місце на гілочці не вистачило.

– Що ж робити?, – подумало деревце. - Як знайти місце для доброї ноти?

Довго літав у повітрі добрий звук, що ніяк не міг перетворитись в ноту: адже на нижніх гілочках усі місця були вже зайняті. І раптом деревце зраділо.

– Я звернусь за допомогою до нашого Музичного короля. Ось нехай він і вирішить всі музичні справи. – вирішило деревце.

Подивіться, який красивий цей король: високий, стрункий (можна показати малюнок). На голові в нього – корона. Однією рукою він міцно тримав гілочку, щоб ніхто не забув, що перша сонячна нота прилетіла саме на цю гілочку. Іншою – показував, куди сідати усім нотам. Подумав Музичний король, куди ж поселити добрий звук-ноту і вирішив: попрошу я деревце, щоб воно подарувало їй маленьку гілочку, на якій вона змогла б розміститися недалеко від своїх подруг. Так і вийшло. Поселилася добра нота на маленькій гілочці, та й досі сидять ці нотки на тих самих місцях.

Але раптом, до чарівного дерева прилетіли ще два звуки: лагідний Ля та самостійний Сі. Першою почав вибирати собі місце самостійний звук. Він хотів поселитись подалі від усіх ноток, так як любив самостійність. Третя гілочка яблуньки йому дуже сподобалась. Лагідний звук Ля вибрав собі місце біля сонячної ноти, тому що любив тепло. Він був спокійний, тихий і ніскілечки не заважав своїй сусідці, ноті Сі. І зажили ноти - подружки дружно.

Ви спитаєте, а чим же займалося наше щасливе сімейство? Ось послухайте.

Прилетіла нота До, опустилася в гніздо.

Бачить в кухні ноту Ре, котра п’є яйце сире.

У світлиці нота Мі розважається з дітьми

На балконі нота Фа, диригує: – Раз – і два!

Біля неї нота Соль ремонтує парасоль.

А весела нота Ля примовляє: – Тра – ля – ля!

Замахала нота Сі, враз притихли голоси.

І сказала ноті До: – Покидаємо гніздо,

Посідаємо на дроти і по черзі з висоти

Заспіваємо усі: До, Ре, Мі, Фа,Соль, Ля, Сі.

Ви, мабуть, спитаєте, як же звуть Музичного короля? Назвали його незвичним ім’ям: Скрипковий Ключ. Ключ – тому. що він відкриває нам таємницю розташування нот. А Скрипковий – тому, що ці ноти, коли знову перетворюються у звуки, дуже красиво звучать на скрипці, а Король любить звучання скрипки. Пам’ятаєте, однією рукою він міцно тримає другу гілочку, куди першою прилетіла нота Соль. Саме тому Музичного короля називають ще й ключ Соль.

І з того часу люди подивились, де розташовані ноти, запам’ятали і стали краще розуміти музику.

Молодша група

Щоб урізноманітнити дозвілля малюків пропоную переглянути музичні відео з піснями та таночками. Після декількох переглядів, малюки зможуть самостійно підспівувати пісні та виконувати танцювальні рухи.

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

Старша група

Незабаром випускне свято «Прощавай, садок дитячий!». На цьому святі ми будемо виконувати такі пісні: «У садочку», «Ми не малюки», «Дякуємо вам». Рекомендую поспівати ці пісні з дітьми. Для цього вам надаються тексти пісень та фонограми. Для розучування пісні необхідно дати дитині послухати фонограму плюс (зі словами), потім ознайомити з текстом, зачитавши слова пісні окремо. Після засвоєння тексту та мелодії пісні, можна пробувати співати під фонограму мінус (без слів).

«Руханка» - ритмічний нескладний танок, який діти після декількох переглядів зможуть самостійно танцювати.

https://www.youtube.com/watch?v=40Yz9PYc2m4

/Files/images/2020_rk/счаст-ивый-танцевать-етей-31322009.jpg

У садочку

Де живуть любов і ласка?

Де вони живуть?

І які стежки до них ведуть?

А любов і ласка у садок ідуть, |

У садочку, у садочку |

В нас вони живуть! | (2)

Де живуть добро і казка?

Де вони живуть?

І які стежки до них ведуть?

А добро і казка у садок ідуть, |

У садочку, у садочку |

В нас вони живуть! | (2)

І любов і ласка, |

І добро і казка, |

У садочку, у садочку |

В нас вони живуть! | (2)

Ми не малюки

1. Кажуть мами, кажуть тата, і бабусі кажуть нам,
Що ми досі ще малята, та не слухаємо мам,
Все вирішують за нас кожен день і кожен час,
Скільки їсти, скільки спати та ми хочемо сказати,
Приспів:

Ми не малюки, ми не малюки,
І не треба нас, рідненькі, вчити,
Ми не малюки, ми не малюки,
Ми давно дорослі діти.

2. Нас навчають всі навколо, кругом голова іде,
Дитсадок, тепер і школа, спокою нема ніде,
Та якби скоріше ми, стали всі дорослими,
Ми б робили, що хотіли, і матусі б зрозуміли.

Приспів.
Програш
Приспів.

Дякуємо вам

1.Наші вихователі дякуємо вам,
Строгістю і мудрістю схожі ви на мам.
Нас навчали старанно кожен ранок ви,
Щоб були ми чемними, добрими дітьми.

2.Наші няні добрії дякуємо вам,
Ласкою і ніжністю схожі ви на мам.
Нас кормили з ложечки, турбувались ви,
Щоб були ми здоровими, гарними дітьми.

3.Дякуємо щиро нашим поварам,
Що так смачно й корисно готували нам.
Пиріжки і борщики, кашки і салат,
Готували старанно для усіх малят.

Пальчикова гімнастика

Кiлькiсть переглядiв: 961