/Files/images/2020_rk/здор спосіб життя.jpeg

«Я не боюся ще і ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.» В.О.Сухомлинський

Формування культури здоров’я особистості – нагальна проблема сучасної психолого – педагогічної науки і практики. Саме здоров’я - основа благополуччя, розквіту нації, джерело щасливого життя. Діти – майбутнє кожної держави, перспектива її економічного, соціального та духовного розвитку. Проблема збереження здоров’я дітей в усьому світі стає дедалі актуальнішою. Питання збереження та зміцнення здоров’я дитини належать до стратегічних завдань суспільства.

Сутність здоров’язберігаючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання та навчання, які дозволяють зберігати наявний стан дітей, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку. Такі технології реалізуються через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування в дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогами та вихованцями, самими дітьми.

Для проведення успішної роботи по здоров’язбереженню необхідно:

1. Навчання дітей елементарним прийомам здорового способу життя.

– Оздоровча гімнастика.

– Ігри – релаксації.

– Різні види масажу.

– Елементи вправ йоги.

– Прищеплення дітям гігієнічних навичок.

– Найпростіші навички надання першої допомоги.

– Фізкультхвилинки під час занять.

– Функціональна музика.

– Спеціально організовані заняття оздоровчої фізкультури.

– Масові оздоровчі заходи.

– Вправи для очей.

2. Робота з сім’єю.

– Пропаганда здорового способу життя.

– Консультації.

– Індивідуальні бесіди.

– Виступи на батьківських зборах.

– Поширення буклетів.

– Виставки.

– Проведення спільних заходів.

3. Робота з педагогічним колективом.

– Проведення семінарів – практикумів, виставок, консультацій.

– Проведення та відвідування занять спрямованих на здоров’язбереження.

– Відвідування науково-практичних конференцій.

4. Створення умов і розвиваючого середовища.

– Придбання масажерів, тренажерів, спортивних снаряддів.

– Виготовлення матеріалу для профілактики плоскостопості та порушення постави.

– Підбір картотек.

– Розробка окремих оздоровчих комплексів.

– Ведення гуртків.

Тижні спорту та здоров'я

/Files/images/2021_rk/MyCollages (70).jpg

/Files/images/2021_rk/MyCollages (80).jpg

Дні здоров'я, спортивні свята та розваги в нашому садочку

/Files/images/2022_rk/гр3б.JPG

/Files/images/2022_rk/IMG_4842.JPG

/Files/images/2021_rk/MyCollages (3).jpg

/Files/images/2021_rk/колаж.jpg

/Files/images/2021_rk/Безымянный коллаж (9).jpg

Онлайн тренування від інструктора з фізкультури

/Files/images/2021_rk/MyCollages (2).JPG

Для батьків та дітей!

В рамках проєкту "Спортивний карантин" інструктор з фізкультури, Кирильчук Андрій Васильович, тренер-вихователь, майстер спорту міжнародного класу та його юні помічниці, вихованки нашого садочка, Ксенія та Мар'я Кирильчук, проводять в ігровій формі онлайн тренування.

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0001.JPG

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0002.JPG

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0003.JPG

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0004.JPG

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0005.JPG

/Files/images/2020_rk/освіта (1) (1)_page-0006.JPG

/Files/images/2020_rk/My-za-zdorovyj-sposib-zhyttya.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 629