/Files/images/2017_rk/Zno-1.jpg

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1283 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу.

Оцінка досягнень проводилась за рівнями:

Високий– показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;

Достатній- показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;

Середній- показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;

Низький- повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.

Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини– визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнюються, робляться відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.

Моніторинг якості освіти дітей закладу дошкільної освіти

КЗ "ДНЗ № 238"

Кiлькiсть переглядiв: 126