Мірошніченко Наталія Вікторівна

/Files/images/DSCN9338.JPG

Вихователь групи №6

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Здобуває вищу освіту в ХГПІ.

День народження: 09 листопада

Працює в ДНЗ №238 з 02.02.2010.

Педагогічний стаж: 5 років.

Педагогічне кредо: виховання має бути спроможним зробити і тіло, і душу найчудовішими та найкращими!

Творча та старанна особистість. Вміє найти підхід до кожної дитини. Нетрадиційно підходить до здійснення навчально-виховного процесу. Педагог емоційний, тактовний, веселий, доброзичливий та відвертий. Активно співпрацює з батьками. Голова профспілкового комітету дошкільного закладу.

Проблема, над якою працює: «Розвиток мовлення дітей засобами інноваційних технологій»

Поради педагога:

Для розв'язання мовленнєвих завдань в своїй роботі використовую такі правила:

  1. Створити у групі розвивальне мовленнєве середовище. Все у групі має бути на рівні очей дитини, не зловживати заборонами.
  2. Створити чітку систему роботи спрямовану на формування активного мовлення дитини.
  3. Проводити заняття з мовленнєвого спілкування об'єднуючи дітей у підгрупи з більш-менш однаковим рівнем мовленнєвого розвитку.
  4. Проводити щодня індивідуальну роботу з мовленнєвого спілкування з однією дитиною або з двома-чотирма дітьми, які мають спільну мовленнєву ваду.
  5. Дорослий - зразок комунікативної активності для дитини.
  6. Переважна форма мовленнєвого спілкування - діалог у предметній співпраці з дорослими.
  7. Пов'язувати розвиток мовлення малюків із сферами життєдіяльності: "Природа", "Культура", "Я Сам", "Люди".
  8. Приділяти увагу розвиту м'язів руки, її дрібної моторики, що активно впливає на розвиток мовлення дитини.
  9. Проводити пальчикову гімнастику.
  10. Запитання до дитини ставити чітко і коротко.
  11. Хорові відповіді дітей обов'язково поєднувати з індивідуальними.
  12. Об'єднувати зусилля вихователя і батьків щодо активізації мовленнєвого спілкування з дитиною.
Кiлькiсть переглядiв: 1028