/Files/images/2017_rk/238d__vu_Курамшина Л.А.==_13.jpg

КУРАМШИНА ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА

Вихователь групи №4.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».
Має середню спеціальну освіту.
День народження: 19 липня.
Працює в ДНЗ №238 з 03.10.1985.
Педагогічний стаж: 30 років.

/Files/images/2017_rk/slide_5 (1).jpg

Відповідальна, толерантна, вимоглива до себе та до інших. Має високий рівень професійної майстерності. Проводить освітню роботу на високому рівні, цікавиться новітніми педагогічними технологіями. Приділяє увагу розвитку творчої особистості. З батьками, вихованцями це відповідальна, тактовна, чуйна людина, за що і поважають її батьки та колеги.

Проблема, над якою працює: «Розвиток здібностей дошкільників засобами ТРВЗ»

Участь в інноваційній діяльності: Використання методики "ТРВЗ" дає змогу непросто розвивати фантазію дітей, а навчати їх мислити системно, творчо, розуміти єдність і протиріччя навколишнього світу, бачити і вирішувати проблеми. Основу технології становлять ігри-заняття, під час яких діти знайомляться з навколишнім світом, вчаться виявляти суперечливі властивості предметів, явищ і розв'язувати ці суперечності. Виявлення і розв'язання суперечностей є ключем до творчого мислення. Діти дошкільного віку виявляють такі суперечності, працюючи над ігровими і казковим завданнями, які перетворюються на захопливу пошукову, аналітичну діяльність.

Поради педагога:

У своїй праці я використовую різні методики, але віддаю перевагу "ТРВЗ", яка розвиває дітей всебічно. Я бачу, що діти із захопленням ставляться до занять.


Робота за методом ТРВЗ у дитячому садку відбувається у чотири етапи, що містять такі послідовні завдання:

1-й етап:
  • вчити дитину знаходити і розв'язувати суперечності, не боятися негативного в об'єкті та явищі;
  • вчити системного підходу, тобто бачення світу у взаємозв'язку його компонентів;
  • формувати вміння бачити навколишні ресурси (засоби, можливості, те, чим можна скористатися в разі необхідності).
2-й етап:
  • вчити дошкільнят винаходити;
  • вчити "оживлювати" за допомогою ТРВЗ предмети та явища, приписуючи одним якості інших і навпаки, а також відкидати непотрібні і шукати найкращі варіанти.
3-й етап:
  • вирішувати казкові завдання і придумувати казки. Треба навчити кожну дитину уникати сумного закінчення казки, не змінюючи при цьому сюжету;
  • складати нові казки на основі добре відомих.
4-й етап:
  • вчити дитину знаходити вихід з будь якої життєвої ситуації, спираючись на набуті знання та інтуїцію, використовуючи нестандартні, оригінальні рішення.

Основу технології становлять ігри-заняття, під час яких діти знайомляться з навколишнім світом, вчаться виявляти суперечливі властивості предметів, явищ і розв'язувати ці суперечності.

Виявлення і розв'язання суперечностей є ключем до творчого мислення. Діти дошкільного віку виявляють такі суперечності, працюючи над ігровими і казковим завданнями, які перетворюються на захопливу пошукову, аналітичну діяльність.

/Files/images/IMG_2622.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 120