Курамшина Людмила Анатоліївна

/Files/images/IMG_2616.JPG

Вихователь групи №4.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Має середню спеціальну освіту.

День народження: 19 липня.

Працює в ДНЗ №238 з 03.10.1985.

Педагогічний стаж: 30 років.

Педагогічне кредо: " Вихователь, будь сонцем, що випромінює людське тепло і будь благодатним грунтом для розвитку"

Відповідальна, толерантна, вимоглива до себе та до інших. Має високий рівень професійної майстерності. Проводить освітню роботу на високому рівні, цікавиться новітніми педагогічними технологіями. Приділяє увагу розвитку творчої особистості. З батьками, вихованцями це відповідальна, тактовна, чуйна людина, за що і поважають її батьки та колеги.

Проблема, над якою працює: «Розвиток здібностей дошкільників засобами ТРВЗ»

Участь в інноваційній діяльності: Використання методики "ТРВЗ" дає змогу непросто розвивати фантазію дітей, а навчати їх мислити системно, творчо, розуміти єдність і протиріччя навколишнього світу, бачити і вирішувати проблеми. Основу технології становлять ігри-заняття, під час яких діти знайомляться з навколишнім світом, вчаться виявляти суперечливі властивості предметів, явищ і розв'язувати ці суперечності. Виявлення і розв'язання суперечностей є ключем до творчого мислення. Діти дошкільного віку виявляють такі суперечності, працюючи над ігровими і казковим завданнями, які перетворюються на захопливу пошукову, аналітичну діяльність.

Поради педагога:

У своїй праці я використовую різні методики, але віддаю перевагу "ТРВЗ", яка розвиває дітей всебічно. Я бачу, що діти із захопленням ставляться до занять.


Робота за методом ТРВЗ у дитячому садку відбувається у чотири етапи, що містять такі послідовні завдання:

1-й етап:
  • вчити дитину знаходити і розв'язувати суперечності, не боятися негативного в об'єкті та явищі;
  • вчити системного підходу, тобто бачення світу у взаємозв'язку його компонентів;
  • формувати вміння бачити навколишні ресурси (засоби, можливості, те, чим можна скористатися в разі необхідності).
2-й етап:
  • вчити дошкільнят винаходити;
  • вчити "оживлювати" за допомогою ТРВЗ предмети та явища, приписуючи одним якості інших і навпаки, а також відкидати непотрібні і шукати найкращі варіанти.
3-й етап:
  • вирішувати казкові завдання і придумувати казки. Треба навчити кожну дитину уникати сумного закінчення казки, не змінюючи при цьому сюжету;
  • складати нові казки на основі добре відомих.
4-й етап:
  • вчити дитину знаходити вихід з будь якої життєвої ситуації, спираючись на набуті знання та інтуїцію, використовуючи нестандартні, оригінальні рішення.

Основу технології становлять ігри-заняття, під час яких діти знайомляться з навколишнім світом, вчаться виявляти суперечливі властивості предметів, явищ і розв'язувати ці суперечності.

Виявлення і розв'язання суперечностей є ключем до творчого мислення. Діти дошкільного віку виявляють такі суперечності, працюючи над ігровими і казковим завданнями, які перетворюються на захопливу пошукову, аналітичну діяльність.

/Files/images/IMG_2622.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 51