Д'якова Вікторія Олексіївна

/Files/images/dyakova/238d_1_rwm_031=238d1031[1]=O4_33E_0080.jpg

Вихователь групи №2

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Має вищу освіту.

День народження: 30 серпня.

Працює в ДНЗ №238 з 01.09.2013.

Педагогічний стаж: 8 років.

Педагогічне кредо: Кращій засіб виховати дитину гарною – виховати її щасливою!

Спокійна, доброзичлива. Педагогічна діяльність визначається високими моральними якостями, відповідальністю за долю дітей, їх виховання, навчання та розвиток. Дає дитині розкритися, як особистості, творчо проявити себе, та граючись опанувати основи грамоти.

Проблема, над якою працює: «Розвиток мовлення дитини засобами схем-моделей К. Крутій»

Приймала участь в проведенні районних та обласних методичних заходів.

Поради педагога:

Для розв'язання мовленнєвих завдань дітей в своїй роботі використовую такі правила:

  1. Створити у групі розвивальне мовленнєве середовище. Все у групі має бути на рівні очей дитини, не зловживати заборонами.
  2. Створити чітку систему роботи спрямовану на формування активного мовлення дитини.
  3. Проводити заняття з мовленнєвого спілкування об'єднуючи дітей у підгрупи з більш-менш однаковим рівнем мовленнєвого розвитку.
  4. Проводити щодня індивідуальну роботу з мовленнєвого спілкування з однією дитиною або з двома-чотирма дітьми, які мають спільну мовленнєву ваду.
  5. Дорослий - зразок комунікативної активності для дитини.
  6. Переважна форма мовленнєвого спілкування - діалог у предметній співпраці з дорослими.
  7. Приділяти увагу розвиту м'язів руки, її дрібної моторики, що активно впливає на розвиток мовлення дитини.
  8. Проводити пальчикову гімнастику.
  9. Запитання до дитини ставити чітко і коротко.
  10. Хорові відповіді дітей обов'язково поєднувати з індивідуальними.
  11. Об'єднувати зусилля вихователя і батьків щодо активізації мовленнєвого спілкування з дитиною.
Кiлькiсть переглядiв: 482