Бутенко Юлія Валеріївна
/Files/photogallery/IMG_5688.JPG

Музичний керівник

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Має середню спеціальну та вищу освіту.

День народження: 07 жовтня.

Працює в ДНЗ №238 з 11.01.2010.

Педагогічний стаж: 9 років.

Педагогічне кредо: "Дитина нетерпляча: вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз..."

Креативний, творчий, ініціативний педагог. Приймає активну участь у житті дошкільного закладу.Створює своєрідний ансамбль якостей, що характеризуватимуть змістовне, духовно-ціннісне наповнення життя людини.

Проблема, над якою працює: «Розвиток творчості на заняттях музикою».

Поради педагога:

Музичний розвиток дуже важливий для будь-якої дитини. І це зовсім не означає, що малюка з пелюшок необхідно ростити геніальним музикантом, але навчити його слухати, розуміти музику, насолоджуватися нею - у наших силах.

Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини. Вона розширює кругозір, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу. Залучення до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу.

Завдяки танцям (музично-ритмічних рухів) дитина розвивається фізично і розумово (вчиться аналізувати і поєднувати музику з рухами, рухатися ритмічно).

Завдяки співу (вокальні навички) дитина легше оволодіває мовою. Наприклад, розпів – допомагає перейти через бар’єр картавлення, вчить правильно вимовляти звуки і гарно розмовляти (артикулювати).

Завдяки слуханню (музичне сприйняття) дитина вчиться аналізувати, робити висновки, переживати різні емоції.

Завдяки грі на музичних інструментах (шумовий оркестр) дитина розвивається фізично (дрібна моторика), ритмічно і розумом (вчиться зв’язувати гру з музикою). А ще вчиться аналізувати і оволодівати новими знаннями про світ, наприклад: Як співає пташка, на який інструмент схож іі спів? Під який інструмент та як ходять воєнні? А під який інструмент може пробігти білочка? і т.д.

Музичний розвиток сприяє цілісному формуванню дитини.

Покликання музичного керівника - ввести дитину в чарівний світ музики, розвиваючи її музичні і творчі здібності. Але важливо не тільки на музичних заняттях, а й у повсякденному житті створювати умови для розвитку музичних нахилів, інтересів, здібностей дітей. В іграх, на прогулянках, під час самостійної художньої діяльності діти за власною ініціативою можуть співати пісні, водити хороводи, танцювати, імітувати гру на інструментах, чи імітувати ролі з творів.

/Files/images/Бутенко/238d_3_rwm_309=238d3309[1]=М_73D_4130.jpg /Files/images/Бутенко/238d_3_rwm_427=238d3427[1]=М_73D_4399.jpg
Музичне заняття включає:

  • Спів (розвиток вокальних навичок).
  • Музично-ритмічні рухи, танці.
  • Музичні ігри і казки.
  • Розвиток дрібної моторики.
  • Індивідуальні заняття.
  • Гра на дитячих музичних інструментах «шумовий оркестр».
  • Музичне оформлення свят.
  • Постановки пісень (спів+ритмічні рухи).
  • Співають під фонограми-«мінусівки».
  • Робота над звуковидобуванням та музичною дикцію (фонопедичні вправи.
  • Ансамблевий спів.
  • Робота над ритмічним малюнком.
  • Знайомство з жанрами музики.
  • Дихальна гімнастика.

Отже діти навчаючись у нашому садку мають змогу оволодіти естетичним смаком, знаннями про оточююче, навчитись рухатися, слухати, імітувати, грати на музичних інструментах, оволодіти гарною базою знань, навчитись мислити та аналізувати, та розвинути свій емоційний, моральний та духовний світ.

/Files/images/Металофон.jpg/Files/images/Марокаси.jpg

Розвиток дитини за допомогою шумового оркестру

/Files/images/DSCN8939.JPG"Дитина завжди дивиться на тебе з широко розкритими очима і чекає кожної хвилини на нову дивину." - Сан Беко.

Дитині з дитинства притаманно цікавитись усім, і хто ж, як не дорослі повинні їх всього навчити і підготувати до дорослого життя? Але як можна дитині розповісти, пояснити про різних тварин з різними рухами та голосами, щоб їм було цікаво? - Різні музичні інструменти, відповім я.

Шумовий оркестр - став тим чарівним ключиком, що я стала використовувати у своїй роботі. Через музичній інструмент дитина може виразити сама себе, показати що вона може, навіть найсором’язливіша дитина завжди залюбки грає на інструменті.

Яким голоском співає пташка? Під який інструмент, та як крокують солдати? З якими інструментами танцюють мексиканці? А як ходить ведмідь? Під який інструмент може пробігти заєць?

Металофон, бубни, барабан, сопілка, марокаси, дзвіночки, костаньєтти - це деякі з тих інструментів, завдяки яким дитина на занятті навчається передавати різні образи. Під кожен інструмент - свій ритм, свої звірята, свої емоції. Граючи на музичному інструменті дитина вчиться виражати свої емоції без слів, розвиває та накопичує жестикуляційний апарат, дрібну моторику, міміку.

Оркестр дає велику змогу без слів і дорослому, і дитині виразити усе.

/Files/images/Бутенко/img075.jpg

МУЗЫКА ВОЛШЕБНИЦА

У старика спросил поэт:

– Что музыка такое, дед?

– Воспоминание она.

В ней юность давняя слышна.

Был задан девочке вопрос,

Она ответила всерьез:

– Похожа музыка на луч,

Окно пробивший из-за туч.

А юноша ответил так:

– Без музыки нельзя никак.

Душа без музыки грустит,

В простор волшебный не летит.

А девушка, пожав плечом,

Сказала: «Музыка – наш дом,

В ней – все родное, все свое.

Во всем дыхание ее».

– Вы правы все, – сказал поэт,

Прекрасен каждый ваш ответ.

Одно хочу я повторить –

Нас учит музыка любить.

/Files/images/x_0baf5cef.jpg

/Files/images/Бутенко/img052.jpg

/Files/images/Бутенко/img051.jpg

/Files/images/Бутенко/img050.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 40