Сім чудес, знаю я, в світі є.

До найбільшого з них летить серце моє.

Таємницею світу людського життя називають його,

це - маленьке дитя!!!

/Files/images/Рисунок1.jpg

Торяник Алла Василівна - завідувач дошкільним навчальним закладом.

Педагогічний стаж – 25 років, у 1999 році закінчила ХДПУ ім Г.С.Сковороди за фахом вихователь дитячого садка, організатор дошкільного виховання.

З 1992 року почала свою кар’єру вихователем у ДНЗ № 399 м. Харкова.

З 2001 року перейшла на методичну роботу у ДНЗ № 399.
З 30 грудня 2011 року - завідувач в КЗ «ДНЗ № 238».

У 2015 році отримала другу вищу освіту за спеціальністю "Управління навчальним закладом" та здобула кваліфікацію керівника підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).

Дошкільний заклад є провідним у Шевченківському районі м. Харкова. Досвід роботи фахівців дошкільного закладу "Формула безпечної життєдіяльності" використовується працівниками району та міста.

Дошкільний заклад в 2007 році увійшов у міську мережу "Школа сприяння здоров’я". Велика увага приділяється організації харчування дітей, колектив приймає участь у районному конкурсі "Кращий кухар" та стає переможцем.

У 2008 році дошкільний заклад стає переможцем (І місце) в огляді-конкурсі серед ДНЗ міста на кращий стан організаційної, практичної, навчально-виховної роботи з питань захисту життя і здоров'я дітей у надзвичайних ситуаціях та отримав подяку від Харківського міського голови.

За якісну підготовку до нового 2008-2009 навчального року педагогічний колектив нагороджений почесною грамотою (ІІІ місце).

У 2012 році колектив закладу приймав участь у районному етапі міського професійного конкурсу "Вихователь року - 2012".

Завдяки систематичній роботі керівника дошкільного закладу, спільним справам з громадськістю, забезпечено стійкий діловий діалог з сім’ями вихованців. Це дає можливість постійно залучати батьків до розв’язання проблем дитячого садка. Завідувач намагається приділяти увагу зміцненню матеріально-технічної бази та створенню безпечних умов за допомогою батьків.

Колектив дошкільного навчального закладу № 238 нагороджено почесною грамотою за ІІІ місце в районному етапі огляду на кращу підготовку навчальних закладів Дзержинського району м. Харкова до нового 2013-2014 н.р. серед дошкільних навчальних закладів.



Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.

Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:

- вміти вибирати інформацію та структурувати її;

- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;

- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;

- приймати нетрадиційні управлінські рішення;

- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.

Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

"ДВА ВИНАХОДИ ЛЮДИНИ МОЖНА ВВАЖАТИ НАЙВАЖЧИМИ:

МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ ТА МИСТЕЦТВО ВИХОВУВАТИ".

Іммануїл Кант

ЗАВІДУВАЧ КОНТРОЛЮЄ:

- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);

- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;

- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;

- якість знань, умінь і навичок дітей;

- виконання рішень педагогічної ради;

- збереження обладнання і посібників;

- ведення документації вихователями, адміністрацією;

- організацію та здійснення роботи з батьками;

- фінансово-господарчу діяльність;

- роботу вихователів.

ЗАВІДУВАЧ РАДИТЬ :

ЗАКОН ЕТИКИ ДОШКІЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА:

1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2.Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим.
3.Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.
4.Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.
5.Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.
6.Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.
7.Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.
8.Будьте толерантними за будь – яких обставин.
9.У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.
10.Вчіться мати тверду життєву позицію з будь – якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.
11.У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші.
12.Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.

БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО !



Кiлькiсть переглядiв: 43