СІМ ЧУДЕС, ЗНАЮ Я, В СВІТІ Є.
ДО НАЙБІЛЬШОГО З НИХ ЛЕТИТЬ СЕРЦЕ МОЄ.
ТАЄМНИЦЕЮ СВІТУ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ НАЗИВАЮТЬ ЙОГО,
ЦЕ - МАЛЕНЬКЕ ДИТЯ!!!
Торяник Алла Василівна -
ЗАВІДУВАЧ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ – 29 РОКІВ, У 1999 РОЦІ ЗАКІНЧИЛА ХДПУ ІМ. Г.С.СКОВОРОДИ ЗА ФАХОМ ВИХОВАТЕЛЬ ДИТЯЧОГО САДКА, ОРГАНІЗАТОР ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ.
З 1992 РОКУ ПОЧАЛА СВОЮ КАР’ЄРУ ВИХОВАТЕЛЕМ У ДНЗ № 399 М. ХАРКОВА.
З 2001 РОКУ ПЕРЕЙШЛА НА МЕТОДИЧНУ РОБОТУ У ДНЗ № 399.
З 30 ГРУДНЯ 2011 РОКУ - ЗАВІДУВАЧ В КЗ «ДНЗ № 238».
У 2015 РОЦІ ОТРИМАЛА ДРУГУ ВИЩУ ОСВІТУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ" ТА ЗДОБУЛА КВАЛІФІКАЦІЮ КЕРІВНИКА ПІДПРИЄМСТВА, УСТАНОВИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ (У СФЕРІ ОСВІТИ ТА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ).
Заклад дошкільної освіти є провідним у Шевченківському районі м. Харкова. Досвід роботи фахівців закладу "Формула безпечної життєдіяльності" використовується працівниками району та міста.
Заклад освіти в 2007 році увійшов у міську мережу "Школа сприяння здоров’я". Велика увага приділяється організації харчування дітей, колектив приймає участь у районному конкурсі "Кращий кухар" та стає переможцем.
У 2008 році заклад дошкільної освіти стає переможцем (І місце) в огляді-конкурсі серед ЗДО міста на кращий стан організаційної, практичної, навчально-виховної роботи з питань захисту життя і здоров'я дітей у надзвичайних ситуаціях та отримав подяку від Харківського міського голови.
За якісну підготовку до нового 2008-2009 навчального року педагогічний колектив нагороджений почесною грамотою (ІІІ місце).
У 2012 році колектив закладу приймав участь у районному етапі міського професійного конкурсу "Вихователь року - 2012".
Завдяки систематичній роботі керівника закладу освіти, спільним справам з громадськістю, забезпечено стійкий діловий діалог з сім’ями вихованців. Це дає можливість постійно залучати батьків до розв’язання проблем дитячого садка. Завідувач намагається приділяти увагу зміцненню матеріально-технічної бази та створенню безпечних умов за допомогою батьків.
КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ № 238 НАГОРОДЖЕНО ПОЧЕСНОЮ ГРАМОТОЮ ЗА ІІІ МІСЦЕ В РАЙОННОМУ ЕТАПІ ОГЛЯДУ НА КРАЩУ ПІДГОТОВКУ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЗЕРЖИНСЬКОГО РАЙОНУ М. ХАРКОВА ДО НОВОГО 2013-2014 Н.Р. СЕРЕД ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ № 238 НАГОРОДЖЕНО ГРАМОТОЮ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА УЧАСТЬ У ОГЛЯДІ-КОНКУРСІ НА КРАЩИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ, ПРАКТИЧНОЇ ТА ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ВІД НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ.
КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ № 238 НАГОРОДЖЕНО ПОДЯКОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ПО ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ХАКРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА СУМЛІННУ, ЦІЛЕСПРЯМОВАНУ РОБОТУ З ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НЕОБХІДНОГО РІВНЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ ДЛЯ БЕЗПЕЧНОГО ПЕРЕБУВАННЯ В НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА НАВЧАННЯ НОРМАМ ПОВЕДІНКИ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем закладу дошкільної освіти?" Відповідь проста - не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник закладу освіти, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.
Завідувач ЗДО - взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників закладу дошкільної освіти до освітнього процесу.
Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ЗДО, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач закладу освіти маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:
- вміти вибирати інформацію та структурувати її;
- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;
- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;
- приймати нетрадиційні управлінські рішення;
- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.
Компетентність керівника ЗДО є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.
"ДВА ВИНАХОДИ ЛЮДИНИ МОЖНА ВВАЖАТИ НАЙВАЖЧИМИ:
МИСТЕЦТВО УПРАВЛІННЯ ТА МИСТЕЦТВО ВИХОВУВАТИ".
ІММАНУЇЛ КАНТ
ЗАВІДУВАЧ КОНТРОЛЮЄ:
- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної)
- виконання правил внутрішнього розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству
- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують
- якість знань, умінь і навичок дітей
- виконання рішень педагогічної ради
- збереження обладнання і посібників
- ведення документації вихователями, адміністрацією
- організацію та здійснення роботи з батьками
- фінансово-господарчу діяльність
- роботу вихователів.
ЗАВІДУВАЧ РАДИТЬ:
ЗАКОН ЕТИКИ ДОШКІЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА:
1. ЯКЩО ВИНИКНЕ СУМНІВ, ЯК ВЕСТИ СЕБЕ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ ЛЮДИНИ, ПОСТАРАЙТЕСЬ ПОСТАВИТИ СЕБЕ НА МІСЦЕ ТІЄЇ ЛЮДИНИ.
2. НЕ НАВ’ЯЗУЙТЕ СВОЇХ ДУМОК І СМАКІВ ІНШИМ.
3. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ СОБІ ГРУБІ, БЕЗАПЕЛЯЦІЙНІ СУДЖЕННЯ.
4. НІ З КИМ НЕ ОБГОВОРЮЙТЕ ОСОБИСТІ СТОСУНКИ КОЛЕГ.
5. НІКОЛИ НІ З КИМ НЕ З’ЯСОВУЙТЕ ВІДНОСИН У ПРИСУТНОСТІ СТОРОННІХ ОСІБ.
6. НЕ СТАВТЕ КОЛЕГ У НЕЗРУЧНЕ СТАНОВИЩЕ ПРИ СТОРОННІХ, ЗРОБІТЬ ВИГЛЯД, ЩО НЕ ПОМІТИЛИ ЇХНІХ ПРОМАХІВ.
7. ВМІЙТЕ БЕРЕГТИ ТА ПОВАЖАТИ САМОЛЮБСТВО І ГІДНІСТЬ ІНШИХ ЛЮДЕЙ.
8. БУДЬТЕ ТОЛЕРАНТНИМИ ЗА БУДЬ – ЯКИХ ОБСТАВИН.
9. У БУДЬ – ЯКІЙ КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ ВЧІТЬСЯ ЗНАХОДИТИ І ПРОПОНУВАТИ РОЗУМНЕ ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ.
10. ВЧІТЬСЯ МАТИ ТВЕРДУ ЖИТТЄВУ ПОЗИЦІЮ З БУДЬ – ЯКОГО ПИТАННЯ, ГРАМОТНО, КУЛЬТУРНО ЇЇ ВІДСТОЮВАТИ.
11. У БУДЬ – ЯКІЙ ЖИТТЄВІЙ СИТУАЦІЇ ПАМ’ЯТАЙТЕ: ВИ – ПЕДАГОГ, З ВАС БЕРУТЬ ПРИКЛАД ІНШІ.
12. ПАМ’ЯТАЙТЕ ЗОЛОТЕ ПРАВИЛО ЕТИКИ: СТАВТЕСЬ ДО ЛЮДЕЙ ТАК, ЯК БИ ВИ ХОТІЛИ, ЩОБ ВОНИ СТАВИЛИСЬ ДО ВАС.
БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО!
ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
завідувачем
Торяник Аллою Василівною
Понеділок: 14.00-17.00
П'ятниця: 9.00-13.00
Третій понеділок місяця: 15.00-19.00
Телефон: 725-85-84